O mica particica din sufletul meu....

12 septembrie 2011

Onion rings (Chipsuri - inele din ceapa)




O reteta by http://micutacasa.blogspot.com/, cu mici modificari.
Am tot strambat din nas cand am vazut reteta aceasta..
-"Ceapa prajita?! Bleah....:))"
Dar tot am incercat-o pt ca asa-s eu, mai curioasa....
Si alaturi de sos, chiar mi se parea mai imbietoare.
Prin urmare, dupa ce am venit de la festivitatea de deschidere a noului an scolar, cu un brat de flori primit de la noii mei elevi, m-am gandit sa prepar si eu o noua reteta..:)))), impodobita cu floricelele primite.
Rezultatul? Nici gand n-a fost pe masura asteptarilor mele....
Pentru ca a iesit o mancarica grozava!!! Nici pomeneala de gust de ceapa sau mai stiu eu ce chestii de care ma temeam..
Au un gust de chipsuri, sunt crocante si merg absolut perfect cu acest sos.

Ingrediente:

Pentru sos:
  • 1/2 cana maioneza (preferabil de casa)
  • 1 lingura ketchup (preferabil de casa)
  • 2 linguri de pasta de hrean (preferabil de casa)
  • 1/3 lingurita boia
  • 1/4 lingurita sare
  • un varf de lingurita oregano uscat
  • 1 varf de cutit piper negru
  • 1/3 lingurita chilli praf

Pentru pane:
  • 1 ou
  • 1 cana lapte
  • 1 cana faina
  • 1 1/2 lingurita sare
  • 1 1/2 lingurita chilli
  • 1 lingurita boia
  • 1/2 lingurita piper 
  • 1/3 lingurita oregano uscat
  • 1 ceapa mare
Se prepara sosul, mai intai. Punem toate ingredientele intr-un castron si le amestecam bine, apoi punem sosul la frigider.
Curatam ceapa si apoi o taiem felii de aprox. 1/2 cm. Desprindem inelele de ceapa, cu grija, sa nu se rupa.
Preparam aluatul pt pane: batem oul bine, adaugam condimentele, laptele, apoi, treptat faina.
Luam inelele de ceapa si le punem pe toate in castronul cu aluat si le amestecam foarte incet cu o paleta, pana sunt unse de tot cu compozitie.
In uleiul incins bine, dar nu la foc maxim, prajim pe rand toate inelele.
Le luam pe un servet de hartie, ca sa mai absoarba putin uleiul in exces, apoi scoatem sosul pregatit dinainte din frigider si servim cu mare pofta.












 iar mai jos pozele cu sosul acesta nemaipomenit de bun:






12 comentarii:

  1. ai mei nepoti adora genul asta de chips-uri.si eu pe langa ei.ne servim ,da?
    pup si o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce idee minunata, am vazut de multe ori inele de ceapa si nu m-a batut gandul sa le fac, dar daca zici ca-s bune le voi incerca...neaparat cu sos:) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sarah, va servesc cu mare drag...:)) Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Danutza, sunt foarte bune...toti cei care le-au gustat la mine le-au laudat...Dar ai grija, daca cumva esti mai sensibila cu stomacul, ca e vorba totusi de ceapa prajita si ea e putin mai grea...Te pup !

    RăspundețiȘtergere
  5. Interesant! Nu am stiut pana acum dar cu siguranta voi incerca. Pupici si o saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  6. Alinutzika am venit prea tarziu? mai ai... asa in noapte doua rondele si la mine, pls ... tare mult imi plac..

    RăspundețiȘtergere
  7. Alinutza ma bucur ca dupa asteptari am reusit sa scriu. Esti o dulce si ma vizitezi mereu, asi vrea sa o fac si eu la tine, dar pagina ta merge tare, tare greu, trebuie asteptat mult ca sa se deruleze. Ca sfat, schimba cu un sablon simplu fara poza in spate si scoate gadgeturile in plus, ca vremea, calendar... care se incarca greu. Te sarut!

    RăspundețiȘtergere
  8. Antonina, nu esti singura care ai pofte noaptea...:))
    Din pacate, s-au terminat foarte forte repede...
    Pupici si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sara, iti multumesc de vizita si sfaturi.. Voi incerca sa mai scap si de unele "chestii" care ingreuneaza incarcarea paginii.
    Te pup si te mai astept! O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ador inelele de ceapa! Bune rau!
    Noapte buna :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca-ti plac si tie, Maya! Te pup!

    RăspundețiȘtergere