O mica particica din sufletul meu....

9 septembrie 2011

Ciorba de leurda



In primavara am pus 12 pungi de leurda la congelator, ca sa am pt toate lunile anului, cica.....:)))
Imi place foarte mult gustul leurdei, asa mai usturoiat.

Ingrediente:

  • leurda (eu am pus o punguta de leurda congelata)
  • iaurt - cam 1 kg (depinde cata leurda aveti)
  • smantana - 200 g 
  • 2 linguri faina
  • oua (in functie de numarul de persoane servite)
  • afumatura (kaiser, gusa sau doar slanina afumata)
  • ulei
  • usturoi (3-4 catei)

Se pune la prajit in ulei afumatura si usturoiul taiat marunt, apoi, cand afumatura e prajita,se scoate pe o farfurie si se adauga faina in oala. Se amesteca bine cu telul, sa nu faca cocoloase si se adauga smantana, apoi iaurtul. Se condimenteaza cu sare si  piper. Cand incepe sa fiarba, se adauga leurda decongelata. Daca aveti leurda proaspata, taiati-o marunt inainte si opariti-o putin, apoi adaugati-o in oala cu ciorba.
Cand leurda e fiarta, luati pe rand cate un ou, spargeti-l  si varsati continutul in oala. Aveti grija ca focul sa fie la minim. Dupa ce ati spart ouale, evitati sa amestecati in oala, pt minim 5 minute.
Cand ouale sunt gata, opriti focul.
Foarte buna ciorbica! Afumatura ii da un gust deosebit de bun!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu