O mica particica din sufletul meu....

6 octombrie 2011

Biscuiti cu musli deliciosi



Fetelor, care ziceati ca sunteti la dieta? ..:)) Pentru ca nu prea reusesc sa-mi stapanesc pofta de dulce ce ma apuca uneori, m-am gandit sa ma apuc de facut dulciuri care nu ingrasa. Am gasit reteta aceasta pe culinar.ro si am adaptat-o nevoilor mele si la ceea ce aveam eu prin dulap. Ei bine, cu astfel de dulciuri dietetice delicioase, zau ca pot tine o vesnicie cura de slabire. Pentru ca sunt foarte foarte buni acesti biscuiti! Si dupa 3-4 esti satula! 

Ingrediente

  • 110 gr unt la temperatura camerei
  • 140 gr zahar praf-eu am pus indulcitor
  • 100 gr miere (sau zahar brun) - eu nu am pus
  • un varf lingurita bicarbonat
  • 1/2 lingurita praf de copt
  • 1 ou
  • cateva picaturi esenta vanilie
  • 1 lingura lapte - eu am pus iaurt
  • 150 gr faina integrala
  • 130 gr cereale cu musli si fructe
  • 100 gr stafide
  • 100 gr arahide macinate- eu am pus nuci prajite
  • 2 linguri tarate de grau
  • Portii: 4Portii: 4
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 60 minute

Mod de preparare reteta

Untul se mixeaza cu zaharul. Se adauga praful de copt, bicarbonatul, oul, laptele, vanilia si se mixeaza bine.
Se adauga treptat faina si taratele, apoi, amestecand incet cu o lingura, stafidele, alunele si cerealele.
Se pun cu lingurita in tava, sau pt un aspect mai frumos se modeleaza cu mana bilute.
Se coc la 180 grade C - 10-15 minute.



 Ia priviti o mana micuta cum sterpeleste un biscuite din farfurie. Si daca si unui pitic pretentios i-au placut, ce argumente sa va mai aduc?..:))

10 comentarii:

  1. Alinutzika, iata-ma-s la tine in vizita! Imi plac tare mult cum arata
    biscuiteii, precis juniorul vostru drag ii papa cu placere. Felicitari pt
    blog, imi place cum arata, iti doresc succes si inspiratie pe mai departe.
    Pup baietelul frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. ah, dieta vesnica! Imi plac foarte mult biscuitii fara forma si mai ales felul in care ii "decoreaza" fulgii de cereale ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Maria elena...ma bucur de vizita! Iti multumesc mult pt aprecieri si te mai astept cu drag!Pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Kadia...nu intotdeauna avem timp de ornamente si trucuri de infrumusetare a preparatelor...cateodata lasam lucrurile si originale, nu-i asa?..)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. Aziz, multumesc mult! La fel iti doreesc si tie! Pup

    RăspundețiȘtergere
  6. Dia, din pacate s-au treminat..:)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai sunt?? c-am venit si eu.. tare -mi plac!

    RăspundețiȘtergere
  8. Antonina, saptamana aceasta fac din nou si te invit, k?..:)) Pupici

    RăspundețiȘtergere