O mica particica din sufletul meu....

6 martie 2012

Galuste imperiale


O reteta buna, gustoasa, dar migaloasa. Adica, ia mai mult timp preparatul..:))
Cu aceasta reteta particip la concursul Kitchen Aid de Martisor organizat de Laura Laurentiu-Retete ca la mama.

Ingrediente



  • PT GALUSTE:
  • 100 gr faina
  • 100 gr gris
  • 100 gr cascaval ras
  • 100 gr unt
  • 6 oua
  • sare, piper alb
  • Portii: 0Portii: 0
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 60 minute

Mod de preparare reteta

Se bat ouale. Se adauga cascavalul ras si celelalte ingrediente, amestecand bine. Se pune compozitia intr-o tava, pe hartie de copt si se coace 20-25 de minute pana incep sa se rumeneasca putin marginile.
Cand se raceste, se decupeaza cu formele dorite si se adauga in supica de pui, unde se lasa sa mai fiarba 5 minute.

21 de comentarii:

  1. Nu stiu cat de migaloase sunt, dar arata super frumusele in supica! Si cred ca-s bune tare!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Tare interesante, trebuie incercat ca-mi place ideea. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Putina munca,dar rezultatul este pe masura.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mie nu mi se par deloc migaloase. Si eu fac supa asta si ador galustele astea cu parmezan!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma refer ca sunt migaloase in comparatie cu galustele normale de gris. Dar merita efortul.Pup, Maya

      Ștergere
  5. Ahhh supica asta e tare buna.Am facut-o de multe ori,pozele inca sint pe aparatul foto de vacante:)n-am reusit sa le descarc :).La multi ani de 8martie!

    RăspundețiȘtergere