O mica particica din sufletul meu....

24 ianuarie 2012

Langosi cu branza si smantana




La placinte, ....inainte!!..:))) Sa va spun ca as manca in fiecare zi langosi? Sunt atat de buni si fragezi de la smantana...Chiar si a doua zi, daca ii incalzesti la microunde, ai impresia ca mananci placinta facuta pe loc..:)). 
Smanatana a dat rezultate deosebite si cand am folosit-o la melcisori de pizza, chifle topitoare sau paine.

Ingrediente

  • 500 gr. faina
  • 100 gr. smantana
  • 1 cub mic drojdie proaspata
  • 250 ml lapte cald (aproximativ)
  • 2 galbenusuri
  • 1/2 lingura ulei
  • sare
  • Pt umplutura:
  • smantana
  • cascaval /telemea
  • mujdei de usturoi (optional)
  • Portii: 10Portii: 10
  • Timp de preparare Timp de preparare: peste 120 minute

Mod de preparare 

Se amesteca ingredientele, apoi se framanta bine. Daca mai e nevoie, adaugati faina, astfel incat sa rezulte un aluat mai moale.
Se lasa la dospit aproximativ 1 h-1,30 h (depinde de temperatura din casa).
Se unge masa cu ulei si se imparte aluatul in bile egale. Mie mi-au iesit 10 bile, adica 10 langose.
Se aplatizeaza fiecare bila cu mana unsa cu ulei, dandu-i o forma cat de cat rotunda. Aveti grija sa o intindeti mai tare, pt ca va creste mult la prajit.
Prajiti langosii pe rand in baie de ulei foarte incins, si pe o parte si pe cealalta si claditi-i unul peste altul in farfurie, ca sa se mai inmoaie putin.
Serviti-i cu smantana si cascaval sau telemea.






26 de comentarii:

  1. Imi plac tare mult langosii! Arata fantastic!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Maya! Serveste-te daca iti plac..:)) Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Lovitura sub centura :) Stii cat imi plac mie langosii cu branza si smantana?!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Of, nu apuc sa postez niciodata langosi!!! se termina cat ai zice peste! Yammy

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. pai, numai tu sa-mi faci pofta cu delicatesele tale?..:))) Lasa sa iti fac si eu..:)) Te pup

      Ștergere
  6. Dorina...cui nu-i plac?...:)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. La placinte inainte,asa ca uite-ma.Buuuuuuuuuni.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. In acest moment pap o longose a la mama :)
    Foarte bune dar musai trebuie sa-mi termin dieta :).
    Arata tare bine.Te pup.Xoxo..O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cica si eu sunt la dieta..:)) Iti doresc sa ai suficienta vointa sa o tii pana la capat..:)) Pup

      Ștergere
  9. Cred ca au fost deliciosi,nu te intreb cum ai rezistat:)Sau ai trisat putin?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei, crezi ca pot rezista inaintea langosilor? Bineinteles ca am uitat de dieta..:))

      Ștergere
  10. Au trecut ceva ani de cand nu am mai mancat langosi si chiar ca mi-ai facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Vai ce pofta mi-ai facut!! Ce dor mie de langosi! Mancam pe vremuri cand treceam prin piata de la o ghereta!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana nu demult si eu mancam tot de la gherete, dar acum prefer sa-i fac eu singurica. Sunt mult mai buni!Pup

      Ștergere
  12. Moooama da ce bine arata! Nu poti sa-ti imaginezi ce pofta mi-ai facut...asa ne facea mie si fratelui meu bunica si erau asa de bune ca nu ne mai saturam din ele:D.

    RăspundețiȘtergere
  13. langosiiiiiiiiiiiiiiiii..................yami yami! uite eu ma pun sa fac niste gogosele, dar saptamana viitoare cu siguranta fac si niste langosi! arata tare bine ai tai
    !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, ophelia! Ma bucur ca-ti plac. Eu ador si gogoselele.Pup

      Ștergere
  14. Ce bunatate! N-am mai mancat demuuuuult tare...

    RăspundețiȘtergere
  15. Doamne de cand nu am mai papat asa ceva !!!! Mi-ai facut o pofta de zile mari !!!
    P.S. Mi-a facut placere sa te vizitez ;) ....

    RăspundețiȘtergere
  16. Te mai astept in vizita, catkitchen. Te pup

    RăspundețiȘtergere