O mica particica din sufletul meu....

31 mai 2012

Premiu de la Gaby

Gaby, Kitchen open 24h/day , mi-a oferit acest premiu. Iti multumesc mult ca te-ai gandit si la mine, draga mea!

 
 Premiul era insotit de 2 reguli: sa scriu 7 lucruri despre mine si sa-l ofer la alti 15 bloggeri.
Prima regula:
|"Sapte  lucruri despre mine",....iata-le:
  1. sunt pasionata de gatit
  2. imi plac mult copiii, de aceea m-am si facut invatatoare..:))
  3. imi place enorm sa citesc
  4. sunt casatorita cu cel mai bun sot din lume
  5. am cel mai energic baietel din cati cunosc..:))
  6. ma consider o persoana credincioasa, cu frica de Dumnezeu
  7. imi doresc o viata linistita in casuta mea si alaturi de cei dragi.
A doua regula:
" Sa ofer premiul altor bloggeri"...iata-i:
Diamar - Bucataria galbena
Danutza - Retete g&g
Teobucatar
alysgoodfood
Adnia
catkitchen
Maria - Cu Medi in bucatarie
Haplea
Andrada's Kitchen
Mirela
Adela Zilahi
Maya
Oana
Nicol
Ramona-Micuta bucatarie


Dragelor si dragilor, va astept cu drag sa ridicati premiul.





17 comentarii:

  1. Multumesc frumos !!! Esti o draguta !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc din suflet pt premiu! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti o draguta,ca de obicei!Multumesc ca te-ai gandit la mine!Pupici si sa ai o zi minunata ca tine!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc,multumescccccc!!!!!!pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  5. iti multumesc mult pt premiu si pt gandul tau bun! il voi ridica zilele viitoare, deoarece conexiunea de internet de acum nu-mi permite acest lucru si abea astept sa rezolv problema. te pup!

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc mult pentru ca te-ai gandit la mine.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc pentru premiu! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc tare mult pt premiu!!!Weekend minunat!

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumesc!.............deja mi-am facut tema...........hihihi.
    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti multumesc tare mult pentru premiu si pentru ca te-ai gandit la mine! Te pup si iti doresc o saptamana minunata!

    RăspundețiȘtergere