O mica particica din sufletul meu....

2 august 2011

Gordon bleu


Un fel de mancare pe care l-am gustat prima data la nunta mea si care mi-a ramas in suflet...L-am pregatit pentru seara cu musafiri si am fost bucuroasa sa vad ca le-a placut mult, cu toate ca nu am folosit chiar ingredientele din reteta, ci ceea ce aveam prin frigider. Vi-l recomand din toata inima, mai ales cand aveti musafiri. E bun, rapid si  foarte aspectuos.

Ingrediente:


1 piept de pui dezosat
1 ardei mare
cascaval (eu am pus un fel de branza cu chimen)
sunca feliata (eu am pus parizer din piept de pui)
pesmet
ulei (pt prajit)

Se taie pieptul de pui in bucati mai mari, se bat bine si se condimenteaza cu sare, piper, vegeta sau ce condimente doriti.
Pe un capat al bucatii de carne se pune sunca taiata pe lungime, ardeiul taiat la fel si branza. Se ruleaza strans si pentru mai multa siguranta se prinde cu o scobitoare. Umplem la fel toate bucatile de carne, apoi le tavalim prin pesmet si le coacem in baie de ulei, la foc mediu, nu tare, ca sa apuce sa se patrunda bine, nu sa le arda la suprafata si inauntru sa fie nefacute.
Le-am servit cu cartofi pai, condimentati cu usturoi granulat. O masa delicioasa!








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu