O mica particica din sufletul meu....

3 iulie 2011

Iaurt de casa




Ingrediente:

lapte integral de vaca

Puneti cat lapte doriti intr-un borcan incapator sau o oala. Asezati oala intr-un loc mai retras, dar caldut(pe masa, pe dulap..unde vreti:)) .In functie de cat e de cald sau rece in camera, se face iaurtul singur singurel--o zi sau doua. Daca il tineti mai mult se face din ce in ce mai acrisor. Depinde de gusturi. Eu  in fiecare zi imi pun lapte la prins  intr-un borcan de 800 g, pt ca primesc de la soacra-mea sau cumpar de la vecinii care au vaci. Il tin doar de pe o zi pe alta la prins, apoi il bag la frigider. Imi place grozav sa-l mananc cu fructe, cereale sau dulceata, indulcit bineinteles.
Si daca  aveti nevoie, puteti sa adunati smanatana rezultata deasupra iaurtului,de aproximativ 2-3 ori, iar daca nu, o amestecati in iaurt, cum fac eu.
Daca il vreti foarte cremos, puteti sa strecurati iaurtul rezultat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu