O mica particica din sufletul meu....

11 august 2011

Dulceata din fructe de soc



Acum am facut pentru prima data. Sunt foarte multumita de rezultat. Am depus munca grea pana am cules si selectat boabele acelea micute si negre, mi-au mai scapat oricum si destule mai necoapte, dar...asta e. 

Ingrediente:


fructe de soc
zahar (se pune in cantitate egala cu fructele)
gelfix-pliculete


Se iau cu multa multa rabdare si grija fructele de soc (va avertizez ca nu e usor deloc), se spala bine si se pun la fiert cu zaharul, amestecand din cand in cand.
Cand a inceput sa fiarba, se adauga gelfixul si se mai lasa un minut, apoi se opreste focul. Se pune rapid in borcane curate si se da la camara.
E foarte buna! Se aseamana foarte bine cu dulceata de mure!!!
Atatea borcanele mi-au iesit din aproximativ 2 kg fructe soc.








2 comentarii:

  1. FELICITARI!!!!Asa o camara bogata de mult nu am mai vazut...si esti atat de tanara cu o familie atat de frumoasa...cel mic e atat de scuuuump...sa-ti traiasca si sa cresca mare si sanatos!
    Felicitari inca o data si pentru blog!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc de vizita si aprecieri! Ma bucur foarte mult ca iti place blogul meu! Mi-ai inveselit ziua! Te mai astept!O zi frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere