O mica particica din sufletul meu....

2 august 2011

Legume pane la Hot-pan



Ingrediente:

vinete
dovlecei
conopida (eu am pus cate o leguma de fiecare fel)
oua (puneti aproximand cantitatea de legume )
2 linguri faina
sare, piper, vegeta, usturoi granulat, marar uscat

Se curata legumele.Conopida se fierbe vreo 10 minute dupa care se taie toate legumele sub forma dorita, apoi se condimenteaza cu sare si piper, pe ambele parti.
Se bat ouale, apoi se adauga condimentele si faina. Se dau pe rand toate legumele prin compozitie si se asaza in tigaia unsa cu ulei. Lasati ceva loc intre ele, sa nu stea lipite, altfel se lipeste si oul si nu e prea bine (asa am patit eu).
Dupa ceva timp le intoarceti pe partea cealalata. Sunt foarte bune si mult mai sanatoase decat cele prajite in baie de ulei.
Serviti-le cu salata de rosii sau mujdei de usturoi.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu