O mica particica din sufletul meu....

25 martie 2012

Meniu de sarbatoare

Acesta este meniul de sarbatoare prin care celebrez Luna Femeilor si cu care particip la concursul “KitchenAid de Martisor”
Va prezint aceste retete delicioase ce alcatuiesc meniul,  in speranta ca voi castiga excelentul premiu pus in joc: un mixer Kitchen Aid care sa-mi usureze munca si cu care sa gatesc cele mai apetisante retete.

Iata-l:




MENIU:


Supa de pui cu galuste imperiale

 O supa rafinata, romantica, perfecta pentru a ne arata partenerului de viata nu numai dragostea ci si talentul nostru de "Femeie-Gospodina"...:))))




Dupa ce i-am aratat partenerului ca il iubim umplandu-i farfuria cu inimioare la felul I , avem ocazia perfecta sa-i punem sangele in miscare oferindu-i aripioare picante servite cu un sos delicios si cartofi prajiti, la felul II...:))))))




  Dupa celelalte feluri servite, se cuvine sa-l indulcim cu o rulada care pe langa faptul ca arata perfect, are un gust divin!

Pofta buna, dragul meu sot! Stiu ca meniul ales e printre mancarurile tale preferate! Te iubesc!



16 comentarii:

  1. Bafta la concurs draga mea.Te pup!
    Daca spui ca aripioarele sunt picante,atunci nu-s de mine.Mie nu-mi place picant.Sotul mai mananca,dar nu prea picant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicios meniul... Bafta multa la concurs !

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Alina, te felicit pentru meniu, e frumos si sunt sigura ca sotul trebuie sa fi fost incantat de rasfat. :) Iti doresc multa bafta la concurs.

    Te rog sa editezi logo-ul la postul cu meniul, cel cu aripioarele si cel cu rulada, sa faci asa cum ai procedat la supa, unde e corect. Am incredere ca o sa reusesti sa faci aceasta modificare pana pe 31.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult si pentru apreciere si pentru sfat. Ma bucur ca va place meniul ales. O zi frumoasa!

      Ștergere
  4. Cred ca sotul a fost cel mai castigat ;-) Succes!

    RăspundețiȘtergere