O mica particica din sufletul meu....

23 martie 2012

Aripioare KFC

Aripioarele de la Kfc sunt printre mancarurile mele favorite, iar cand merg la Cluj nu ratez niciodata o portie de aripioare din Iulius Mall...
Acum le-am facut in varianta home-made si sunt foarte multumita de rezultat. Nu sunt identice cu cele de la Kfc, dar se aseamana foarte mult. In plus, sunt mult mai sanatoase pt ca stiu ce am pus in ele...chiar daca INGRASA.....Alaturi de incredibilul meu sos de usturoi, sunt o delicatesa. Deci, cand le faceti, sa nu cumva sa ratati sosul. Se servesc obligatoriu cu cartofi prajiti si sos de usturoi.
Cu aceasta reteta paricip la concursul Kitchen-Aid, organizat de Laura Laurentiu.





Ingrediente

  • 1 kg aripioare pui
  • 2 linguri sos chilli
  • 1 lingura chilli praf
  • 1 lingurita sare
  • 1 lingurita piper
  • 1\2 lingurita ghimbir praf
  • 5 linguri lapte
  • 1 lingura usturoi  granulat
  • 1 cub knorr
  • 5 oua
  • pesmet - eu am pus de casa
  • fulgi de porumb zdrobiti marunt

Aripioarele, dupa ce le spalam si le taiem varfurile, se fierb 10 minute in apa cu sare. Din apa rezultata puteti face rapid o supica de galuste, de taitei sau supa imperiala.
Intr-un castron se pune sosul de chilli, praful de chilli, usturoiul, sarea , piperul, vegeta, laptele si ghimbirul  amestecandu-se bine. Aripioarele se baga in acest sos si se amesteca, apoi castronul intreg se da la frigider pentru 2 ore, ca sa intre aromele in aripioare.
Intr-o farfurie puneti pesmetul, in alta fulgii zdrobiti, iar in alta ouale batute cu putina sare. Aripioarele se dau prin pesmet, apoi prin ou, iar la urma prin fulgi. Se prajesc in baie de ulei 3-4 minute, la foc mai  iute.





8 comentarii: