O mica particica din sufletul meu....

2 octombrie 2011

Gogonele murate in pikant-fix


Ei bine, anul acesta am pus majoritatea muraturlor cu pikant-fix. Si nu regret deloc, pt ca am gustat la sora mea muraturi puse asa si erau foarte bune. Deci, din lipsa de timp si mai ales pt ca ai rezultate bune la muraturile puse asa si sigur nu se strica, va recomand si voua pikantul-fix. Eu il prefer insa pe cel iute, dar depinde de gusturi. Mie imi plac mult gogonelele murate! 

Ingrediente

  • gogonele (rosii verzi inca:)))
  • usturoi
  • pikant fix
  • Portii: 0Portii: 0
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 30 minute
Am spalat gogonelele si le-am asezat in borcane marisoare. Pentru ca au fost foartte mici, le-am pus intregi, dar daca aveti gogonele mai mari, puteti sa le taiati bucatele. Adaugati catei de usturoi printre gogonele. Le da un gust mai bun si le mentine tari.
Preparati pikantul fix dupa instructiuni si puneti-l peste gogonele. Inchideti si dati la camara.

7 comentarii:

  1. Imi plac mult dar eu aici fac o reteta italiana cu otet,le voi posta zilele astea,dar,deocamdata astept pana voi face din nou pentru ca am cumparat saptamana trecuta gogonele cu 2,69 euro pe kg...si cand ma gandesc cum se gasesc in Romania....
    Cred ca ale tale sant foarte bune!Pupici!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Petronela, si acestea sunt in otet, pt ca pikantul fix se face cu otet. De fapt pikantul fix e un mix de ingrediente folosite frecvent la muraturi:seminte musrtar, boabe piper,dafin, etc.

    RăspundețiȘtergere
  3. I have read so many content concerning the blogger lovers however
    this post is in fact a good piece of writing,
    keep it up.

    Feel free to surf to my web page ... rochii de seara

    RăspundețiȘtergere