O mica particica din sufletul meu....

20 octombrie 2012

Pizza-sandvis





Un sandvis cu gust de pizza.....Yamiiiii!!! 

Ingrediente

  • 2 felii de paine (preferabil de casa)
  • 3 felii de sunca
  • 1/2 ardei verde
  • 1/2 rosie
  • mozzarella
  • busuioc tocat
  • ketchup (optional)
  • Portii: 1Portii: 1
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 15 minute

Mod de preparare

Intre feliile de paine se pun ingredientele de mai sus in ordinea dorita si se dau la cuptor sau se fac pe grill, asa cum am facut eu.  Se serveste stropit cu ketchup. Delicios!!!!



28 de comentarii:

  1. Si eu fac pentru Diana,si este super incantata!
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  2. MMmmmm merge de minune ca si pachetel, foarte bun!! Pupicei!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac mult sandwich-urile de genul asta , cu de toate.

    RăspundețiȘtergere
  4. vin si eu la un sandwich asa de bun! Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu le fac! Sînt super bune. Le ador cu felii de ciuperci proaspete pe lînga sunca, mozzarella, felii de rosii si busuioc!

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata foarte yumie si cred ca este la fel de gustoase pe cat arata.pup❤

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte buna ideea! O sa o pun si eu in aplicare! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Yummmmy!! Vreau si eu, arata super bine :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunata ideea si frumos prezentata!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere