O mica particica din sufletul meu....

20 august 2012

Am pierdut un inger......

Daca in urma cu ceva vreme va anuntam foarte bucuroasa ca astept un bebe, ei bine, astazi va anunt ca in urma cu cateva zile, .....l-am pierdut!!!! Avea sase saptamani....
Stiu...e trist...Cele care au pierdut o sarcina pe care si-au dorit-o, cunosc sentimentul.
E a doua sarcina pe care o pierd, consecutiv. Dumnezeu stie de ce. Am plans mult, dar mi-am revenit. Viata merge inainte, cu speranta ca vor veni vremuri mai bune........

25 de comentarii:

  1. imi pare tare rau pt tine, dar stiu si simt ca esti puternica si vei fi bine....niciodata nu stii de unde rasare miracolul, asa ca nu te intrista. capul sus si priveste-l pe puiul tau frumos si senin, de care esti atat de mandra!el iti va da frta de care ai nevoie!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi pare nespus de rau. Dumnezeu sa-ti de forta sa mergi mai departe si multa sanatate ca sa vina altul. stiu prin ce treci, si eu am pierdut un ingeras, dar viata merge inainte. trebuie sa fii tare pentru baietelul tau si cand nu te astepti atunci o sa ai o surpriza placuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. imi pare rau, dar oricum nu te lasa, Dumnezeu e bun si pana la urma o sa fie bine:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Draga mea, imi pare tare rau pentru ce ti s-a intamplat. Multa putere iti doresc. Va veni si bebelusul tau mult asteptat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare foarte rau pentru pierderea pe care a suferit-o :(

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi pare rau sa aud asa ceva. E trist, viata e tare crunta cateodata. Ma bucur ca viata merge mai departe. Pupik!

    RăspundețiȘtergere
  7. Iti doresc multa putere sa depasesti acest moment! Sunt cu gandul alaturi de tine! Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc din suflet pt incurajari!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Trebuie sa fii puternica pentru copilasul pe care il ai.Te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  10. Domnul sa-ti dea putere si incredere ca va veni!!!

    RăspundețiȘtergere
  11. Sincer imi pare rau, stiu ca este un moment dificil, dar viata e dura uneori. Sa fii puternica sa treci peste momentul acesta greu!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi pare tare rau! Cuvintele sunt prea reci ca sa poata alina durerea ta...Stiu cum este...E bine sa mergi inainte, Alina, deja esti mai puternica!

    RăspundețiȘtergere
  13. va multumesc mult! Ma bucur pentru sustinerea si incurajarea pe care mi-o oferiti....

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt ferm convinsa ca, acolo, sus, cineva vegheaza asupra ta si iti va da puterea si linistea de care ai nevoie si intr-o buna zi iti va lumina viata cu indeplinirea dorintelor tale !

    RăspundețiȘtergere
  15. Te imbratisez cu drag si sper ca Dumnezeu,intr-o zi, sa-ti implineasca viata!:(

    RăspundețiȘtergere
  16. multumesc, dragele mele! Sa va asculte Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi pare rau pentru ce ti s-a intamplat! Trebuie sa fii puternica si sa incerci sa-ti indeplinesti visul chiar daca drumul e presarat cu suferinte. Rezultatul va fi pe masura asteptarii! Te imbratisez si-ti doresc sa treci peste tot ceea ce s-a intamplat cat se poate de repede!

    RăspundețiȘtergere
  18. Iti doresc sa primesti de sus puterea sa treci peste aceste momente. Eu te inteleg perfect. De 10 ani numai din doctor in doctor, si acum am ajuns la capatul drumului. Macar aveti un sufletel langa voi, noi ne consolam cu gandul ca vom imbatrani singuri. Ai toata sustinerea mea. te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. imi pare rau, Moni. Eu ma plang, dar suferinta ta e cu mult mai mare. Dumnezeu sa-ti dea putere sa ramai multumitoare chiar daca in imprejurarile date e foarte greu. Te pup cu drag!

      Ștergere
  19. Imi pare tare rau pentru pierdere si imi doresc din suflet sa treceti peste asta, sunteti tineri si Dumnezeu va va binecuvanta cu un bebe , cu siguranta! Te imbratisez! Pupic!

    RăspundețiȘtergere
  20. Offff , imi pare nespus de rau sa aud asta , insa sunt sigura ca veti avea intr-o zi copilasul dorit !!!! Multa sanatate si sa speram ca aceasta e ultima veste rea, da ? ;)

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi pare nespus de rau! Mai ales ca stiu ce inseamna pt ca de curand am pierdut si eu o sarcina. Mie mi frica sa o iau de la capat desi imi doresc un copil :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu am pierdut 2 sarcini consecutiv si totusi nici nu ma gandesc sa nu mai incerc....Nu descuraja! Inca suntem tinere..:)

      Ștergere