O mica particica din sufletul meu....

10 iunie 2012

Ciuperci pane




O mancarica delicioasa. Va spun cu mana pe inima. Piticul meu a papat o gramada, crezand ca sunt snitele de pui. De fapt, seamana izbitor la gust cu un snitel de pui. Eu am avut ciuperci de padure, tare frumoase si carnoase.  

Ingrediente

  • 3 palarioare de ciuperci mari (preferabil de padure)
  • sare, piper
  • usturoi granulat
  • 3 oua
  • 1 lingura faina
  • Portii: 3Portii: 3
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 60 minute

Mod de preparare

Ciupercile se spala bine. Se taie coditele si apoi palarioareele se feliaza la o grosime de max. 1 cm. Se condimenteaza pe ambele parti. Ouale se bat bine apoi se adauga iar condimente si faina. In acest amestec se pun ciupercile si se amesteca usor, pana "s-au manjit" toate cu sos.
Se prajesc in ulei incins. Se scot pe un servet absorbant si se mananca cat ai clipi..:))







27 de comentarii:

  1. multumesc, Maya! acum e timpul lor....))Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumoase sint ciupercutele !!! Alea din ultima poza sint pentru mine, da ?! Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu ciuperci pane as manca pana as lesina.Stiu ca am patit-o!:-))

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place! Am facut si eu dar nu de padure :) ! Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. incearca cu cele de padure... Sunt cele mai bune ciuperci , zic eu...

      Ștergere
  5. Ce-mi plac ciupercile!!!! totudi mi-e cam frica sa ma risc la cele de padure!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Laura, mie nu mi-e frica pt ca mamanc asa ceva de aproape 27 de ani..:)))

      Ștergere
  6. Imi plac atat de mult ciupercile , le-as manca oricand , oriunde si oricum . Tare faine "snitele" ai facut , ma autoinvit la o portie .

    RăspundețiȘtergere
  7. yummmmi, ce bune sunt!!! Vreau si eu ciuperci asa carnoase:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In zona noastra se fac mult ciuperci, asa ca in fiecare vara, pana toamna tarziu, pap ciuperci..:))

      Ștergere
  8. Sunt o ciupercoasa !:))
    Inca nu am pregatit pane ,imi si imaginez cum miros .

    Lily ,esti o haioasa !:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. Hai la ciupercute, la Alina! Bune trebuie sa fie...

    RăspundețiȘtergere
  10. Imi plac tare mult ciuperci pregatite asa delicios.....

    RăspundețiȘtergere
  11. Ador orice ciupercuta , iar daca sunt si proaspete din padure , sunt un deliciu !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi ploua in gura! N-am mai mancat de un secol ciuperci pane! Vreaaaau!! :)

    RăspundețiȘtergere