O mica particica din sufletul meu....

7 iunie 2012

Cubulete cu mere




O prajitura foarte rapida si foarte buna.  

Ingrediente

  • 6 oua
  • 10 linguri de zahar
  • 1 praf de copt
  • 8 linguri faina
  • 4 linguri ulei
  • 5 mere mari
  • Portii: 10Portii: 10
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 60 minute

Mod de preparare

Albusurile se mixeaza spuma, se adauga treptat zaharul, apoi galbenusurile frecate cu ulei. Amestecand incet, incorporam praful de copt si faina.
In tava punem jumatate din blat, apoi adaugam merele taiate bucati mari, astfel incat sa acopere toata suprafata, dar nu le apasam in blat. Turnam si restul compozitiei peste mere si dam la cuptor.
Puteti adauga cand e calduta inca zahar pudra deasupra. Eu am preferat-o simpla.


30 de comentarii:

  1. Ador prajiturile cu mere iar pufosenia facuta de tine imi face mare pofta yummy

    RăspundețiȘtergere
  2. imi plac prajiturile cu mere sunt delicioase!!

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte pufoasa ti-a iesit,,yamiiiii!!!pupppppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Super buna ideea,ador prajiturile cu fructe ,...pup

    RăspundețiȘtergere
  5. eu de obicei fac cu capsuni sau visine..dar sigur o sa incerc si cu mere aceasta reteta!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ador merele,asa ca vreau musai si eu o bucatica mica.
    Te pupacesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mananc mere in orice preparat,ador parfumul lor !
    Prajiturica asta cred ca merge de minune si cu mere .
    Dulceata de nuci verzi imi tot face semn ,nu pot sa o ignor deloc,e belea !:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. multumesc, Adina! Cat despre dulceata....acum e vremea ei, nu o rata..:>))

      Ștergere
  8. Simple si foarte bune prajiurelele astea.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  9. Minunat!Imi plac prajiturile cu fructe!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ha!ha!

    Chiar azi am facut si eu o prajitura cu visine .
    E clar ! A venit vara !

    RăspundețiȘtergere
  11. Ador praji astea cu mere! merg rapid si la facut, dar si la mîncat :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte buuna! Trebuie sa-mi iau si eu ustensila din aia pt taiat merele, super faina;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai, sa stii ca e chiar foarte eficienta! Mi-o doream de mult timp, si am gasit-o la chinezi cu doar 4 ron..:))

      Ștergere
  13. Si mie imi plac prajiturile cu fructe.

    RăspundețiȘtergere
  14. Usoara si delicioasa!pss.. Sint fun mere in praji:)!Arata bine!xoxo

    RăspundețiȘtergere