O mica particica din sufletul meu....

6 august 2012

Un cadou superb, adus din Belgia!

Asa cum va spuneam in urma cu cateva saptamani, am facut turul Europei, alaturi de sotul si baietelul meu de 3 ani. La sfarsitul lunii iunie am fost in Anglia. La inceputul lunii iulie am fost in Belgia pentru aproximativ 8-10 zile. De 3 zile ne-am intors din Franta. Si cu asta s-au incheiat iesirile mele in afara tarii (cel putin anul acesta, cred).
Peste 1 zi si jumatate plecam pentru cateva zile la mare. Imi pare tare rau ca nu pot sa va vizitez mai des si sa-mi incant ochii cu fel de fel de retete facute de voi. Eu am gatit prea putin in perioada aceasta.

 Dar hai sa nu deviez prea tare de la subiect. Sa va spun despre CADOU. Un cadou pe care l-am descoperit azi si de care nu am avut habar de unde l-am cumparat. Dar care m-a bucurat foarte tare. Si pe sotul meu la fel. Am tot facut calcule si presupuneri: oare de unde si cum o fi aparut? Cu putina deductie matematica, cu + - eroare de calcul, cadoul a fost adus din Belgia. Pentru ca sunt sigura ca nici nu va trece prin cap despre ce este vorba (sau mai stii?), va spun eu: un bebe.................................!!!!!!:)))))))))))



15 comentarii:

  1. Un cadou foarte frumos si special.Sa fie intr-un ceas bun.
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari !!!
    Asa cadou frumos si mare sa va bucurati de el sau de ea !

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari pentru bebe!! sarcina usoara!!!!si bebe sanatos!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari pentru cadoul superb!!! Sa ai grija maxima de el!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos cadoul! Sa te bucuri de el :) Sa ai o sarcina usoara! Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  6. te asteapta o leapsa la mine pe blog...daca nu o vrei nu e cu suparare!!:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest cadou este cel mai frumos din lume !
    Sa fie intr-un ceas bun !
    Cu drag ,Gabryela !

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitari!!!!!asta da cadou,,,,puppp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Sa fiti sanatosi si sa va bucurati de el / ea. ce zice juniorul? e incantat de cadou?

    RăspundețiȘtergere
  10. FELICITARI! Asa cadou mai zic si eu! Iti doresc o sarcina usoara si un bebe sanatos!

    RăspundețiȘtergere
  11. VA MULTUMESC MULT DE TOT TUTUROR PENTRU URARILE FRUMOASE PE CARE MI LE-ATI FACUT!

    RăspundețiȘtergere