O mica particica din sufletul meu....

1 septembrie 2011

Sos de usturoi KFC


Ia mai mult timp prepararea, dar e foarte foarte bun! Vi-l recomand din toata inima! E foarte cremos! Alaturi de gratare si cartofi pai e delicios!

Ingrediente:

  •  1 capatana usturoi
  • 70-100 ml ulei
  • sare
  • piper
  • un praf de vegeta
  •  3-4 picaturi otet
  • 1/2 lingurita mustar clasic
  • 1 galbenus
  • 1 lingura smantana

Cateii de usturoi curatati de coaja, se mixeaza cu sare pana devin ca o crema. Se adauga otetul si mustarul. Se mai  mixeaza putin, apoi se adauga galbenusul. Se adauga treptat uleiul, ca si la o maioneza obisnuita. Se condimenteaza. La urma se adauga smantana.


13 comentarii:

  1. Imi place mult de tot usturoiul.Eu il fac doar cu smantana si ulei,dar am sa incerc si asa.O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cealalta reteta a mea este mujdei 1 si e exact cum o faci tu. Mujdei 2 insa, adica reteta aceasta, e preferata mea.
    Mai multa munca, dar si mai bun rezultat.

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce pui vegeta ?

    Personal consider ca vegeta ii schimba foarte mult arorma , + ca e foarte sarata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pun vegeta de la knorr, cu gust de pui, deci ii schimba aroma in bine, nu in rau, zic eu. Si daca e prea sarata, nu mai e nevoie sa sarezi si sosul. Oricum, e vorba doar de un praf de vegeta, adica de 1-2 g. Dar cine e contra vegetei, poate sa nu o foloseasca. Eu una o folosesc, chiar daca stiu ca nu e prea sanatoasa. Tai E-urile din alta parte..:))

      Ștergere
  4. Eu il fa doar cu smantana si atat. Dar o sa incerc si asa.

    RăspundețiȘtergere
  5. Florin, incearca-l si spune-mi daca ti-a placut. Ma indoiesc ca raspunsul e negativ, pt ca toti cei care l-au gustat la mine au avut doar cuvinte de lauda.

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Da. Poti sa pui si fiert, daca nu iti place crud.

      Ștergere
    2. nu ma prajit normal ca e crud

      Ștergere
    3. pe gratar galbenusu trebuie sa l pui dupa la cuptor si in tigaie normal ca ,crud

      Ștergere
  7. este foarte, foarte bun! o sa printez reteta! multumim! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. FOARTE,FOARTE FOARTE BUN !!!!! NU MA MAI SATUR DE EL .

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna , ti-am luat reteta si am adaptat-o putin dupa gustul meu pe blogul dupa ce am testat-o !
    Este foarte buna si sosul a iesit grozav.
    www.miculcritic.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere