O mica particica din sufletul meu....

6 decembrie 2011

Pizza Salami



by mimmi...

Cu aceasta reteta particip la concursul organizat pe site-ul bucatepealese.

Foarte gustoasa....... 

Ingrediente

  • 500 g faina
  • 350 ml apa calda
  • sare
  • ulei
  • 1 cub drojdie proaspata
  • salam
  • ciuperci
  • ardei
  • masline (eu am pus porumb ca nu-mi prea plac maslinele)
  • cascaval
  • ketchup
  • eu am pus si oregano
  • Portii: 8Portii: 8
  • Timp de preparare Timp de preparare: peste 120 minute

Mod de preparare reteta

Se framanta bine urmatoarele ingrediente: faina,sarea,apa calda,drojdia ,uleiul.
Se intinde aluatul in forma rotunda si se pune intr-o tava unsa cu ulei. Se unge aluatul cu ketchup se pun feliile de salam, ardeii taiati grosier , maslinela (porumbul), feliile de ciuperci si cascavalul. Se da la cuptor aprox.  35 de minute.
Se serveste cu ketchup.



9 comentarii: