O mica particica din sufletul meu....

13 februarie 2012

Sos dulce-acrisor


Un sos care merge perfect la friptura, cartofi pai, onion rings, etc.

Ingrediente
  • 1/2 cana maioneza (preferabil de casa) 
  • 1 lingura ketchup (preferabil de casa) 
  • 2 linguri  pasta de hrean (preferabil de casa) sau hrean ras
  • 1/3 lingurita boia 
  • 1/4 lingurita sare
  • 1 varf de lingurita oregano uscat 
  • 1 varf de lingurita piper 
  • 1/3 lingurita chilli praf
Mod de preparare reteta :

Punem toate ingredientele intr-un castron si le amestecam bine, apoi punem sosul la frigider.

24 de comentarii:

  1. Nu l-am facut niciodata dar pare intr-adevar foarte bun si foarte versatil!

    RăspundețiȘtergere
  2. E un sos minunat pentru fripturi. imi place. te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Te asteapta un premiu la mine pe blog! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata foarte bine!Trebuie neaparat incercat!Mi-am copiat reteta.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Great blog you have here! Interesting food.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thanck you very much, Marina! kiss you and you wait to visit...

      Ștergere
  6. :) Si eu fac ceva de genul, insa al tau pare foarte buuuuuuun!! Am sa-l incerc cu prima ocazie :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma incanta sosul asta si cred ca e foarteee bun!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Intr-adevar merita incercat acest sos.

    RăspundețiȘtergere