O mica particica din sufletul meu....

9 ianuarie 2012

Bomboane Bounty




Foarte bune si rezista mult timp (in cazul in care faci cantitati mari, ca altfel....:) Eu le-am facut de Craciun.  

Ingrediente

  •  -100 ml frisca lichida
  • - 250 g margarina la pachet
  • - 300 g zahar pudra
  • - 250 g nuca de cocos (puneti pe rand cantitatea, iar daca mai e nevoie, mai adaugati)
  • - 200 g ciocolata
  • - 2 linguri ulei (pt glazura de ciocolata)
  • Portii: 1Portii: 1
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 90 minute

Mod de preparare reteta

Margarina se freaca bine cu zaharul pudra. Se adauga frisca lichida, apoi nuca de cocos.Se amesteca bine.
Daca compozitia va iese prea moale, dati-o putin la frigider. La mine mi-a iesit potrivit de tare, asa incat sa o modelez cum vreau.
Am format un fel de batoane micute pe care le-am dat apoi prin ciocolata topita in 2 linguri de ulei.
Eu cred ca am pus mai mult, pt ca glazura mea nu s-a mai intarit bine si ca sa repar putin aspectul am incercat pe unele sa le presar cu cacao, pe altele sa le pudrez cu zahar praf sau nuca de cocos. Deci, aveti grija!

6 comentarii:

  1. Le-am facut nu demult si le-am dus frumos in debara fiindca este mai racoare,si cand m-am dus eu hotarata sa mananc o bomboana...ia-le de unde nu-s.Diana mea avusese avut grija de toate cate era acolo,si erau cateva sa stii.Asa ca acum trebuie sa le fac iarasi,dar tura asta le ascund bine.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei, daca le-a papat Diana nu-i nimic, bine ca nu a fost altcineva..:)))))

    RăspundețiȘtergere