O mica particica din sufletul meu....

5 iunie 2012

Smoothie luminos






Mai nou imi plac mult smoothiurile...in fel de fel de combinatii.... 

Ingrediente

  • 1 portocala
  • 1 banana
  • 2 kiwi
  • 1 pahar de apa
  • Portii: 2Portii: 2
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 15 minute

Mod de preparare

Fructele decojite se pun toate in blender impreuna cu apa. Se mixeaza 1-2 minute, pana devin o pasta fina.



20 de comentarii:

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place tare mult cum arata!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca este crud si sanatos,pentru mine este !:)
    Esti in listuta mea !:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Oare este cineva caruia sa nu-i placa?daca da nu-mi vine sa cred!!!super imbietor.
    O seara frumoasa!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. suntem pe aceesi lungime de unde..tocmai am publicat si eu un smoothie de capsuni!!! delicios si varianta ta! facem schimb?:)))o seara minunata sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este excelent,si foarte sanatos fata de chimicalele care se gasesc in magazine.Pup!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si mie imi plac tare mult smoothie-urile !

    RăspundețiȘtergere
  8. Paharul acela este pentru mine,asa-i?Imi place mult.Te pup!

    RăspundețiȘtergere