O mica particica din sufletul meu....

31 august 2012

Ciorba de cartofi cu ciolan afumat








O ciorba extrem de buna, datorita imbinarii unor arome de verdeata pe care eu le folosesc la majoritatea ciorbelor si a gustului de afumatura! 

Ingrediente

  • 1 kg cartofi
  • 200-300g ciolan afumat fara os
  • 2 cepe
  • 2 morcov
  • 2 linguri pasta de ardei
  • 400 g smantana grasa
  • sare, piper, 2 cuburi knorr
  • verdeata (frunze): patrunjel, leustean, telina, marar,tarhon
  • Portii: 6Portii: 6
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 90 minute

Mod de preparare

Ceapa si morcovii tocati se calesc in putin ulei (preferabil de masline). Se adauga si ciolanul afumat, taiat bucatele. Cand ceapa si morcovul sunt calite, se pun cartofii taiati cubulete potrivite. Se amesteca din cand in cand, iar daca incepe sa se lege de fundul oalei, stingeti cu o cana de apa. Fierbeti inabusit, la foc mic, vreo 20 de minute, apoi umpleti oala cu apa si adaugati condimentele. Cand cartofii sunt fierti, opriti focul. Adaugati verdeata tocata foarte foarte marunt si fin, apoi amestecati usor smantana in supa, diluand-o mai intai cu zeama.
 



26 de comentarii:

  1. Pot sa fur si eu din farfuria scumpiliciului tau cateva linguri de ciorba din asta apetisanta?:)

    Ma crezi ca nu am mancat niciodata ciorba cu afumatura?
    Trebuie sa fac si eu!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu cred ca piticul meu da macar o lingura de ciorba. E mare fan ciorbe si nu se lasa pana nu papa tot din farfurie. Cat depre faptul ca nu ai mancat niciodata ciorba cu afumatura, ce sa yic...nu stii ce ai pierdut!Incearca si o sa veyi!..Pup

      Ștergere
    2. O prepar foarte rapid,zilele astea ,sigur !:)

      Ștergere
  2. Imi place aceasta ciorbica si noi o facem. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Uhhh ce foame ma apucat.....si asta numai citind reteta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. I love chorbas, and this looks delicious! I need to make one... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. depinde in ce stare il prinzi pe pui...:)) E foarte egoist!..:))

      Ștergere
  6. Imi place ciorba cu afumatura.Pupici piticutului frumos!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cu ce pofta mananca puiutul tau.Sunt convinsa ca este delicioasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. minunata ciorba...si vad ca a avut succes!

    RăspundețiȘtergere