O mica particica din sufletul meu....

5 august 2011

Mamaliguta in straturi cu branza si smantana



Ingrediente:

faina de malai
sare
apa
branza (eu am avut branza facuta in casa, cu chimen)sau cascaval
smantana

Se pune apa la fiert cu sare. Cand fierbe, se adauga faina in ploaie,amestecand bine cu telul. Faina puneti atat cat doriti sa fie de consistenta mamaliga. Mie imi place moale. Cand e fiarta, o sa observati ca incepe sa se desprinda de marginile oalei.
Intr-o farfurie adanca sau platou, puneti smantana, apoi branza si acoperiti cu un strat de mamaliga. Puneti din nou smantana, branza si mamaliga. Ultimul strat trebuie sa fie de smantana+branza.
Eu fac un platou mare, din care se serveste toata lumea, punandu-si cat vrea in propria farfurie.
Datorita branzei mele cu chimen, mamaliguta a fost de-a dreptul geniala. A avut un gust super!!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu