O mica particica din sufletul meu....

15 septembrie 2011

Paste de casa




Ingrediente:

  • 5 oua de casa
  • faina (cat cuprinde)

Se bat ouale bine si se adauga faina. Se framanta pana aluatul nu se mai lipeste de maini si e mai elastic.
Se da forma unei baghete mai groase, care se taie apoi in bucatele de 1-2 cm grosime. Se intind cu sucitorul sau cu masina de intins aluat foarte subtire, pe masa infainata si apoi se taie sub forma dorita. Eu o parte din aluat l-am intins manual, dar apoi m-am dus si am imprumutat de la maica-mea masina de taietei si mi-am usurat munca.
Am facut taietei, tagliatelle si patratele (unele taiate manual, altele cu masina)
Se lasa 1-2 zile la uscat, preferabil pe o fata de masa sau cearsaf, apoi se depoziteaza in cutie de carton sau punga de hartie.







4 comentarii:

  1. si eu fac destul de des pentru ca mi se par mult mai bune decat cele din comert.n-am masina de paste dar aluatul se intinde destul de usor cu putina rabdare.imi plac mult cele subtiri facute de tine.pupic

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarah, multumesc de vizita! Te pup si-ti doresc o zi cat mai frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna, cata rabdare ai... eu fac cu masina de paste, insa voi incerca sa fac si fara. Extraordinar ti-au iesit. Te pup!

    RăspundețiȘtergere