O mica particica din sufletul meu....

15 octombrie 2011

Pasta de tomate cu condimente



Am avut multe rosii care erau pe cale sa se strice daca nu le foloseam rapid, asa ca m-am gandit ca o pasta de rosii mi-ar prinde bine la pizza, la ciorbe, tocanite sau sarmale.  O alegere foarte reusita!

Ingrediente

  • rosii
  • 1 lingura sare
  • 2 linguri zahar (daca tineti dieta Montignac puneti 1 lingura fructoza)
  • usturoi (dupa gust)
  • condimente (uscate am pus eu): oregano, scortisoara, cuisoare, maghiran, ienibahar, leustean, busuioc
  • Portii: 0Portii: 0
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 90 minute

Mod de preparare reteta

Se spala rosiile, se oparesc si se decojesc. Se mixeaza cu robotul bine si se pun la fiert impreuna cu condimentele pana incepe sa se ingroasa. Asta poate dura 1-1,2 ore. Inainte de a o lua de pe foc se toaca 4-5 catei de usturoi, apoi se pune in borcane curate.
Se pun la dunst in apa pt aproximativ 30 de minute din momentul fierberii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu