O mica particica din sufletul meu....

28 ianuarie 2013

.............

Nu am intrat de multa vreme pe blogul meu. Stiu.
Vreau sa le multumesc celor care m-au vizitat, mi-au trimis urari, premii, impresii, etc. Ma bucur ca nu m-ati uitat.
Am avut o perioada mai grea de o luna incoace. O perioada cu greturi, dureri de burta si teama. Pentru ce se va intampla, pentru ce va fi. Pentru o noua sansa.

Inainte de Craciun am aflat ca sunt din nou insarcinata. Imi doresc enorm acest copil. Dar nu pot sa ma bucur suficient stiind ca am mai pierdut 2 sarcini. E o bucurie amestecata cu teama de ceea ce va fi. Mi-a ramas doar increderea in Dumnezeu ca aceasta sarcina va fi bine. Am o stare permanenta de rau, cu urcusuri si coborasuri. Si un sufletel mic, ascuns acolo undeva, care are 10 saptamani. Si un baietel de aproape 4 ani care imi cere zilnic " o sulioala".  Si un sot care ma rasfata si ma ingrijeste ca pe un bibelou.
Va iubesc mult de tot dragii mei! Sper sa vina cat mai repede ziua in care sa fim 4!

17 comentarii:

  1. Ce ma bucur pentru tine! Sarcina usoara iti doresc si un bebe sanatos si frumos. Ai grija de tine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari si sa fiti sanatosi toti !

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina, m-ai facut sa plang...este atat de emotionanta povestea ta, a voastra! Chiar sa fie intr-un ceas bun, chiar sa fie cu bine!
    Stiu ca bucuria ta nu este deplina, dar ma rog pentru tine, pentru voi, sa fie bine pana la capat. Sa va dea bunul Dumnezeu copilul mult dorit si sa fiti sanatosi. Este foarte important sa stii ce anume a determinat cele doua pierderi...poate este vreo trombofilie, poate altceva...
    sanatate si putere si rabdare in suflet ! ma rog sa va fie bine si sa auzim de bine! te pup cu drag!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sanatate multa, iubita ! Ai grija de tine, daca te ajuta cu ceva, eu am stat mai mult la pat, cind eram insarcinata, de frica, de problemele care le aveam, de teama de a nu pierde din nou sarcina... Dumnezeu sa te ajute si sa aiba grija de voi ! Te imbratisez cu drag !

    RăspundețiȘtergere
  5. Dumnezeu sa te ajute,ma voi ruga pentru tine si sufletelul pe care al porti!!!te pupp!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. iti tin pumnii, draga Alinutzyka! sa fie totul bine si sa fiti cu totii sanatosi! te asteptam cumintei, pana ce vei putea reveni cu drag pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  7. Draga mea, trebuie sa ai incredere ca pana la urma totul va fi bine. Tare mult imi doresc sa iti fie bine, sa ai o sarcina usoara si lipsita de griji. Te pup si te imbratisez fata draga!

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cred cu tarie, ca va veni si al patrulea membru, sa il bucure pe fratior. Sa iti ajute Dumnezeu, sa ne auzim cu bine!!! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Iti doresc multa sanatate, o sarcina fara probleme si baietelul tau sa aiba surioara pe care si-o doreste!

    RăspundețiȘtergere
  10. Alina, sper din suflet sa fie totul bine, si dorintele voastre sa fie indeplinite!! Multa sanatate! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  11. Va multumesc din suflet tuturor!Sa va asculte Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  12. Draga mea,un lucru pe care ti-l doresti asa de mult se implineste!Curaj si sanatate multa tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitari!!!Dumnezeu sa te aiba in grija,sa fii fericita pana la capat.Sanatate multa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  14. In speranta ca sunteti cu totii sanatosi iti doresc o primava cat mai frumoasa!!!!pupppp!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Sper ca esti bine, nu mai stiu nimic... Sanatate multa iti doresc! Cu drag, Gabi

    RăspundețiȘtergere
  16. hei, ce faceti? sunteti bine? da-ne si noua un semn de viata, cat de mic >:D<

    RăspundețiȘtergere