O mica particica din sufletul meu....

30 mai 2012

Vasul Pyroflam - Ciocanele in sos dulce-picant




Un buchet de cale albe, care se potriveste perfect cu vasul Pyroflam. Il ofer voua, tuturor!



Abia azi am primit vasul muuuuult asteptat. Ca prima impresie, ce pot sa zic? Imi place enorm!!!
Reteta propusa de mine in inscrierea la concursul Bucatar real-, erau "Ciocanelele dulci-picante". Reteta detaliata este aici.
Astazi am pregatit-o in acest minunat vas. Am bagat ciocanelele la marinat direct in vasul Pyroflam, pe care l-am tinut apoi 2 ore la frigider. L-am scos si l-am asezat direct pe plita. In vreo 30-40 de minute mancarica e gata! Punem vasul direct pe masa si servim. BUN, BUN!
V-am zis eu ca vasul asta ma face visatoare..... Deja am o groaza de idei in capsor: cum sa-l folosesc, ce mancaruri as putea pregati in el  -- de fapt, sunt foarte putine mancaruri care nu pot fi pregatite in el!!! etc, etc.
Puncte forte ale vasuluiarata superb, se curata fff usor, nu se zgarie, il poti folosi la temperaturi foarte mari si invers, temperaturi foarte mici, capacul e transparent, deci pot urmari in ce stadiu e mancarea, iar toarta capacului nu se infierbanta tare (cel putin la mine care am plita electrica), astfel incat nu am nevoie de manusi sau prosop sa iau capacul.
Si nu in ultimul rand, punctul "cel mai cel" este faptul ca vasul Pyroflam a fost un cadou, un fel de rasplata pentru straduinta mea, un premiu pe care mi l-am dorit enorm si pe care iata, prin mila Lui Dumnezeu si datorita unor oameni cu inima mare, am ajuns sa-l vad in bucataria mea. Va multumesc din suflet celor care m-ati sustinut si mi-ati facut o maaare bucurie!







5 comentarii: