O mica particica din sufletul meu....

2 octombrie 2012

Sos de hrean






Nu stiu daca ati mancat vreodata -facut de casa bineinteles, nu cumparat, ca nu se compara gustul... Daca nu ati mancat pana acum, e timpul... Hrean gasiti si in gradina mea si la piata...:))) Merge perfect langa o fripturica, sau carnaciori, cartofi pai, etc.  

Ingrediente

  • hrean proaspat
  • smantana
  • cateva picaturi de otet
  • sare
  • Portii: 0Portii: 0
  • Timp de preparare Timp de preparare: sub 30 minute

Mod de preparare

Hreanul se spala bine si se curata. Treaba asta e mai grea. Apoi urmeaza si mai greu...:)) Macinatul hreanului. Eu l-am macinat bine la robot si am scapat mai usor. Puteti sa-l macinati cu masina de tocat sau sa-l radeti pe razatoarea mica. Daca sunteti cam stresati, cu ocazia asta va si eliberati putin..:))) Pentru ca piscaaaaaaa.....Ceapa e zero!!! Amestecati apoi hreanul ras cu celeleate ingrediente, dupa gust, si gata! Pastrati-l la frigider.

16 comentarii:

  1. M-am iutit numai citind reteta.Eu fac hrean cu sfecla,asa cum l-ai facut tu este mult prea iute pentru gustul meu.Este bun insa pentru sotul meu.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place sosul asta, dar mereu il consum in cantitati mici, dar stiu ca este sanatos ;) Pup

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai, doar in cantitati mici il poti folosi, altfel risti sa iti cam ia foc gura...:))

      Ștergere
  3. Bardzo interesujące i smaczne przepisy. Sos chrzanowy też baaaaardzo lubię :)
    Serdecznie pozdrawiam!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cieszę się, że Ci się spodoba. Będzie czekać do odwiedzenia!

      Ștergere
  4. As putea sa-l pap cu lingura,,,,,,foarte mult imi place,,yamiiiiii!!!trimite si la mine un borcanel,,,,pupp!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Merge tare bine la o friptură de porc !

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai, ce bunatate, nu m-am gandit niciodata sa il combin, am mancat doar sfecla rosie cu hrean. Merita facut, cred ca e delicios la o friptura ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Am plans ieri o ora intreaga cat am ras la hrean.L-am pus cu sare, la borcanele pentru iarna.
    Merge la aspic,o nebunie!:)

    RăspundețiȘtergere