O mica particica din sufletul meu....

24 septembrie 2011

Gogosari si conopida murate cu Pikant fix




Ingrediente:
  • gogosari rosii mici
  • conopida
  • sfecla
  • hrean
  • ardei iute
  • 1 plic pikant fix iute

Se spala gogosarii, conopoda si sfecla. Gogosarii se pun asa intregi, conopida se desface bucatele, iar sfecla se taie cubulete.
Toate acestea se pun intr-un borcan mare, sau mai multe borcane mici. Printre ele se adauga bucatele de hrean curatat  si ardei iute.
Se prepara pikanul fix dupa intructiunile de pe plic si se toarna compozitia peste legume. Borcanele se leaga cu celofan sau se capseaza.
De la sfecla, celelalte legume si zeama vor prinde o nuanta frumoasa de rosu.


7 comentarii:

  1. Asa pune si soacra mea sunt minunate! As vrea si eu sa incerc macar gogosar cu conopida:)Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu stiu eu ce-i ala Pikant fix(banuiesc ca un condiment sau un fel de conservant picant) dar gogosarii sigur sunt deliciosi.pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos e borcanul tau si cum face cu ochiul...despre gust nici nu vreau sa-mi imaginez...stii,aici unde stau eu in nordul Italiei nu sant gogosari,doar spre Napoli,in sud...si zilele astea am vazut numai postari cu gogosari in fel si chip.Iti inchipui ca-i o tortura pentru mine!
    Pupici si o dumineca placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce culoare frumoasa ai in borcane! Imi plac!

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu mai pun muraturile cu pikant fix si-mi plac fff mult !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cristina, multumesc de aprecieri si vizita! Te mai astept! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Catkitchen, e o metoda mai usoara si mai rapida. Pup!

    RăspundețiȘtergere